Драйвер двигунів двоканальний L293D DIP16
- В наявності 4 од.
- Оптом і в роздріб
- Код: 0322
102,90 ₴
Показати оптові ціниМінімальна сума замовлення на сайті — 200 грн
L293D містить відразу два драйвера для управління електродвигунами невеликої потужності (чотири незалежних канали, об'єднаних у дві пари). Має дві пари входів для вхідних сигналів і дві пари виходів для підключення електродвигунів. Крім того, у L293D є два входи для включення кожного з драйверів. Ці входи використовуються для керування швидкістю обертання електродвигунів з допомогою широтно модульованого сигналу (ШІМ).
L293D забезпечує поділ живлення для мікросхеми і керованих нею двигунів, що дозволяє підключити електродвигуни з великою напругою живлення, ніж у мікросхеми. Поділ електроживлення мікросхем і електродвигунів може бути також необхідно для зменшення перешкод, викликаних кидками напруги, пов'язаними з роботою моторів.
Принцип роботи кожного із драйверів, що входять до складу мікросхеми, ідентичний, тому розглянемо принцип роботи одного з них.
До виходів OUTPUT1 і OUTPUT2 підключимо електромотор MOTOR1.
На вхід ENABLE1, що включає драйвер, подамо сигнал (з'єднаємо з позитивним полюсом джерела живлення +5V). Якщо при цьому на входи INPUT1 і INPUT2 не подаються сигнали, то мотор обертатися не буде.
Якщо вхід INPUT1 з'єднати з позитивним полюсом джерела живлення, а вхід INPUT2 - з негативним, то мотор почне обертатися.
Тепер спробуємо з'єднати вхід INPUT1 з негативним полюсом джерела живлення, а вхід INPUT2 - з позитивним. Мотор почне обертатися в іншу сторону.
Спробуємо подати сигнали одного рівня відразу на обидва керуючих входу INPUT1 і INPUT2 (з'єднати обидва входи з позитивним полюсом джерела живлення або з від'ємним) - мотор обертатися не буде.
Якщо ми приберемо сигнал з входу ENABLE1, то при будь-яких варіантах наявності сигналів на входах INPUT1 і INPUT2 мотор обертатися не буде.
Уявити краще принцип роботи драйвера двигуна можна, розглянувши наступну таблицю:
ENABLE1 | INPUT1 | INPUT2 | OUTPUT1 | OUTPUT2 |
1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
1 | 1 | 0 | 1 | 0 |
1 | 0 | 1 | 0 | 1 |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Тепер розглянемо призначення висновків мікросхеми L293D.
- Входи ENABLE1 і ENABLE2 відповідають за включення кожного із драйверів, що входять до складу мікросхеми.
- Входи INPUT1 і INPUT2 керують двигуном, підключеним до виходів OUTPUT1 і OUTPUT2.
- Входи INPUT3 і INPUT4 керують двигуном, підключеним до виходів OUTPUT3 і OUTPUT4.
- Контакт Vs з'єднують з позитивним полюсом джерела електроживлення двигунів або просто з позитивним полюсом харчування, якщо харчування схеми і двигунів єдине. Простіше кажучи, цей контакт відповідає за живлення електродвигунів.
- Контакт Vss з'єднують з позитивним полюсом джерела живлення. Цей контакт забезпечує живлення мікросхеми.
- Чотири контакту GND з'єднують з "землею" (загальним дротом або негативним полюсом джерела живлення). Крім того, за допомогою цих контактів зазвичай забезпечують відведення тепла від мікросхеми, тому їх краще всього розпаювати на досить широку контактну площадку.
Характеристики мікросхеми L293D
- напруга живлення двигунів (Vs) - 4,5...36V
- напруга живлення мікросхеми (Vss) - 5V
- допустимий струм навантаження - 600mA (на кожен канал)
- піковий (максимальний) струм на виході - 1,2 A (на кожен канал)
- логічний "0" вхідної напруги - до 1,5 V
- логічна "1" вхідної напруги - 2,3...7V
- швидкість перемикань до 5 kHz.
- захист від перегріву
Для отримання більш детальної інформації дивіться http://www.alldatasheet.com/datasheet-pdf/pdf/22432/STMICROELECTRONICS/L293D.html
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Китай |
Ступінь інтеграції схеми | МІС |
Тип корпусу | DIP |
- Ціна: 102,90 ₴